Skip to main content
Política de privacitat

BALANCE es compromet a protegir la privacitat dels usuaris que accedeixin a aquesta web, a la seva aplicació mòbil, i/o qualsevol dels seus serveis. La utilització de la web i/o de qualsevol dels serveis oferts per BALANCE implica l’acceptació per l’usuari de les disposicions contingudes en la present Política de Privacitat i que les seves dades personals siguin tractades segons s’estipula en ella. Si us plau, tingui en compte que tot i que hi pugui haver enllaços de la nostra web a d’altres webs, aquesta Política de Privacitat no s’aplica a les webs d’altres companyies o organitzacions a les que la web estigui redirigida. BALANCE no controla el contingut de les webs de tercers ni accepta qualsevol responsabilitat pel contingut o les polítiques de privacitat d’aquestes webs.

Informació sobre el tractament de dades (Reglament (UE) 2016/679 i LO 3/2018)

Responsable del tractament

ARTHUR I PEP 2019, SC  (BALANCE)
NIF: J55340350
Adreça: Av. Gran Via de Jaume I, 33 baixos, 17001 Girona
Email: info@balance.cat

Finalitat del tractament

Gestionar els nostres serveis de salut i entrenament esportiu.

Legitimació

Consentiment obtingut de l’interessat.

Dades que tractem

  • Dades identificatives i de contacte dels clients o dels seus representants. 
  • Dades relatives a la salut dels clients.
  • Dades transaccionals (pagaments)

Destinataris

Únicament es comunicaran les dades quan sigui estrictament necessari per a la prestació del servei i per complir amb obligacions legals.

Termini de conservació de les dades

Les dades només es conservaran durant el temps estrictament necessari per a prestar-li els serveis contractats i complir amb les nostres obligacions legals.

Drets de les persones

Els interessats tenen dret a exercir els drets d’accés, rectificació, limitació de tractament, supressió, portabilitat i oposició, enviant la seva sol·licitud a la nostra l’adreça.

Reclamació

Els interessats es poden dirigir a l’AEPD per presentar la reclamació que consideri oportuna.

Informació addicional

Pot consultar la informació addicional i detallada a continuació a les «Qüestions sobre privacitat».

Qüestions sobre privacitat

En compliment del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, (RGPD) i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD), li oferim la següent informació sobre el tractament de les seves dades personals:

Qui és el responsable del tractament de les seves dades?

Identitat: ARTHUR I PEP 2019, SC  (BALANCE)
NIF: J55340350
Adreça: Av. Gran Via de Jaume I, 33 baixos, 17001 Girona
Tel.: +34 722 22 59 41 (WhatsApp)
Email: info@balance.cat

Amb quina finalitat tractem les seves dades personals?

  • Tractem la informació que se’ns facilita per gestionar els nostres serveis de salut i entrenament esportiu.
  • En el cas que es posi en contacte amb nosaltres per demanar-nos informació sobre els nostres serveis,  les tractarem per gestionar la seva consulta.
  • Al accedir a les nostres instal·lacions la seva imatge pot ser enregistrada mitjançant càmeres de videovigilància  amb finalitats de control de seguretat.
  • Si ens envia un currículum, tractarem les dades amb la finalitat de gestionar la base de CV’s per a la selecció de personal.

Per quant de temps conservarem les seves dades?

  • Les dades personals proporcionades es conservaran mentre sigui usuari dels nostres serveis o en vulgui rebre informació, i  després, durant el terminis establerts per complir amb les nostres obligacions legals, que en el cas documentació comptable i fiscal a efectes mercantils seran 6 anys, de conformitat amb l’Art. 30 del codi de Codi Comerç, i als efectes fiscals seran 4 anys, d’acord amb els articles 66 a 70 de la Llei general tributària.
  • Les imatges captades pel sistema de videovigilància es conservaran durant un mes.
  • En el cas dels currículums les dades es conservaran durant un any.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La legitimació per tractar-les es troba en l’execució del contracte de serveis i en els consentiments que ens dona.

Respecte a aquella informació que sigui remesa per menors de 14 anys, serà requisit imprescindible que es faci amb el consentiment patern, del tutor o del legal representant del menor perquè les dades personals puguin ser objecte de tractament. Si no és així, el representant legal del menor ens ho ha de comunicar tan aviat com en tingui coneixement.

Pel que fa a la captació d’imatges pel sistema de videovigilància, la legitimació ve donada per l’interès legítim de preservar la seguretat de les persones i béns.

A quins destinataris es comunicaran les seves dades?

Les dades no seran comunicades a tercers, llevat que ho exigeixi una llei o sigui necessari per complir amb la finalitat del tractament.

Quins són els seus drets quan ens facilita les seves dades?

  • Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si estem tractant o no  les seves dades personals.
  • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar la seva supressió quan, entre d’altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les que es van recollir.
  • En determinades circumstàncies els interessats podran sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en aquest cas únicament les conservarem per a l’exercici o la defensa de reclamacions.
  • També, en determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular, els interessats es poden oposar al tractament de les seves dades. En aquest cas deixarem de tractar-les, excepte per motius legítims imperiosos o per a l’exercici o la defensa de possibles reclamacions.
  • Els interessats també tenen dret a la portabilitat de les seves dades.
  • Qualsevol interessat té dret a no ser objecte d’una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, inclosa l’elaboració de perfils, que produeixi efectes jurídics que l’afectin o que l’afectin significativament de manera similar.
  • Finalment, els interessats tenen dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat de Control competent.

Com pot exercir els seus drets?

Enviant-nos un escrit adjuntant una còpia d’un document que l’identifiqui,  a la nostra adreça física o a l’electrònica.

Com hem obtingut les seves dades?

Les dades personals que tractem procedeixen del propi interessat, qui garanteix que les dades personals facilitades són certes i es fa responsable de comunicar-ne qualsevol modificació. Les dades que estiguin marcades amb un asterisc són obligatòries per poder donar-li el servei sol·licitat.

Quines dades tractem?

Les categories de dades que  podem tractar són:

  • Dades de caràcter identificatiu
  • Adreces postals o electròniques
  • Salut

En el cas del sistema de videovigilància:

  • Imatge

En el cas dels currículums, també:

  • Característiques personals
  • Acadèmiques i professional

A més, quan fa servir l’aplicació per gestionar els serveis al BALANCE – Group Training Center  podem recopilar informació sobre el seu dispositiu, incloent-hi, però no limitat a, model, sistema operatiu i versió, identificadors únics del dispositiu, informació de xarxa i proveïdor de serveis.

Com tractem les imatges en la nostra App?

Imatge de perfil:

L’aplicació sol·licitarà el permís dels usuaris per accedir a les imatges emmagatzemades en el seu dispositiu. Això els permetrà seleccionar imatges per personalitzar el seu perfil. L’accés a les seves imatges es realitzarà únicament amb el seu consentiment.

La imatge que seleccioni l’usuari es guardarà en els nostres servidors i serà visible per a altres usuaris amb els que l’usuari vulgui compartir la seva informació. La imatge es conservarà fins que seleccioni una altra imatge o l’elimini del seu perfil voluntàriament.

Els usuaris podran desactivar els permisos atorgats a l’aplicació en qualsevol moment a través de les configuracions mòbils del seu dispositiu.

Les dades són limitades, atès que únicament tractem les dades necessàries per a la prestació dels nostres serveis i la gestió de la nostra activitat.

Quines mesures de seguretat apliquem?

Apliquem les mesures de seguretat establertes a l’article 32 del RGPD, per tant, hem adoptat les mesures de seguretat necessàries per garantir un nivell de seguretat adequat al risc del tractament de dades que realitzem, amb mecanismes que ens permeten garantir la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanent dels sistemes i serveis de tractament.

Algunes d’aquestes mesures són:

  • Informació de les polítiques de tractament de dades al personal.
  • Realització de còpies de seguretat periòdiques.
  • Control d’accés a les dades.
  • Processos de verificació, avaluació i valoració regulars.

Utilitzem cookies?

Utilitzem cookies durant la navegació a la nostra web amb el consentiment de l’usuari. 

L’usuari pot configurar el seu navegador perquè l’avisi de la utilització de cookies i per evitar-ne el seu ús. Si us plau, visiti la nostra política de cookies.

Obrir el xat
Hola 👋
Et podem ajudar?